字体

Blog

部落格,是记载着自己的生活,今天打的部落格,明天将化为历史。 它,让我打出了一篇篇的现在;它,让我回忆了一篇篇的曾经。 部落格,也就是我的历史课本...

2013年3月25日星期一

pls DON'T MAKE ME HATE YOU

"........ whats happening 
Not as friends but as busybody."


WHO SAID THIS?!
Damn hurt when I saw this.
What the f××king friendship?!

And when I found you then try to chat with you ,what you do for me?!
ENEN OHOH AN LAH SHE/HE always like this one lah and then RUN AWAY?!
HAHAHAHAHA!!! DAMN FUNNY LO!
When I said all the thing out , you?! LISTEN and then said I hurt you?!

I know you like ENGLISH more than chinese , so why I write in ENGLISH !
please don't make me HATE you.


我从来没有想过原来我的朋友是这么想我。
我不关心 只是八卦;我不问候 因为没有心。
SO WHAT YOU WANT ME TO DO?!
当我想让人帮忙的时候,我叫住你,因为是她所以你讨厌;
当我不叫你的时候,你问回我为什么不找你帮忙。
WHAT YOU TAKE ME AS?!

无责任感!我行我素!把自己为中心!自以为是!只会靠实力派!
那不成你不是?!如果你中完,那么拜托自知之明一下,我就在写你!
我 的 朋 友 。

My friend, is you make me angry,
Yes! Who care I am angry for?!
Nobody will care what I feeling In particular you!


此刻开始,我不会在把你当朋友。
SORRY , THIS IS BECAUSE YOU REALLY MAKE ME DISAPPOINTED!
YOU ARE MY  FAKE FRIEND!

没有评论:

发表评论

My world, ME ONE person only.